anymorning.com.tr’da ödemelerinizi banka kartı, kredi kartı ve hediye çeki ile yapabilirsiniz. Siparişinizi müşteri temsilcisi aracılığıyla verememektesiniz. Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.
Banka Kartıyla Ödeme
Verdiğiniz siparişlerin ödemesinde banka kartı kullanabilirsiniz. Sitemizde tüm bankalara ait debit (banka kartları) kartlar geçerli olup, dilediğiniz banka kartıyla ödeme yapma imkânınız bulunmaktadır.
Havale/EFT seçeneği bulunmamaktadır.
Kredi kartı kullanımı ve güvenliği
anymorning.com.tr’de tüm kredi kartları geçerlidir.
anymorning.com.tr, sitesinden alışveriş yapan kredi kartı sahiplerinin güvenliğini ilk planda tutmaktadır. Kartla ilgili hiçbir bilgi site tarafından görüntülenemediğinden ve kaydedilmediğinden, üçüncü şahısların herhangi bir koşulda bu bilgileri ele geçirmesi engellenmiş olur. Kredi Kartı bilgilerinizi girdiğiniz sayfanın sağ alt köşesinde bulunan kilit resmi bu sayfanın SSL ile şifrelendiğini gösterir ve üzerine tıkladığınızda şifrelemenin hangi firmaya ait olduğunu belirtir.
Bonus, World, Maximum ve Axess özellikli kredi kartlarına taksit yapılmaktadır.
Kredi kartımdan çekim yapıldı ancak siparişim oluşmamış.
Siparişinizi ödemeyi takip eden 15 dakika içinde siparişlerim sayfasından kontrol edebilirsiniz. Bu süre sonunda siparişinizi görüntüleyemiyorsanız, işlem zamanı ve banka bilgilerinizle birlikte bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Kartınızdan yapılan hatalı çekimler için işlem zamanı, banka bilgileri, işlem tutarı gibi bilgileri bize iletmenizi rica ederiz. Gerekli araştırmalar yapıldıktan sonra size bilgi verilecektir.
Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Farklı mecralardan almış olduğunuz dijital hediye çekinizi sepetim bölümünde bulunan ”Hediye çeki kodu giriniz” kısmına yazarak kullanabilirsiniz.
Farklı mecralardan almış olduğunuz indirim kodunuzu “İndirim Kodunu giriniz” kısmına yazarak kullanabilirsiniz.
*Dijital hediye çeki ve indirim kodu aynı anda kullanılamamaktadır.
Hediye Paketi
serenk’tan verdiğiniz siparişi hediye paketi yaptırabilir ve hediye notu yazabilirsiniz. Sipariş vereceğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra hediye paketi kutucuğunu seçerek açılan hediye notu kısmına hediyeniz ile birlikte gitmesini istediğiniz notu yazabilirsiniz.
Sipariş takibi
Siparişinizi tamamladıktan sonra sistem üzerinde bulunan üyeliğiniz üzerinden sipariş numaranız ile birlikte takibini yapabilirsiniz. Ayrıca Aras Kargo size SMS ile göndererek kargo takip numaranızı paylaşacaktır.
Sipariş iptali
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz. Kargoya verilmiş olan siparişinizi ise teslim almadan iade ederek iptali gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişin eksik/hasarlı gönderilmesi
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.
Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
3. Ürünü / kutuyu bu tutanak ve sevk irsaliyesi ile birlikte depo adresmize geri gönderin.
4. Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin.
Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi mail yoluyla bize iletin. Uzman Müşteri Danışmanı talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.
Depo adresi: Sanalmağaza Lojistik Merkezi, Veysel Karani Mah. Zaloğlu Rüstem Cad. No:5, 34885 Samandıra / İstanbul / TÜRKİYE
Üründeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse, herhangi bir işlem uygulanmadan geri gönderilir.
Ürün kaynaklı arıza/kusurlarda aşağıdaki 2 alternatiften biri uygulanır.
Arızalı ürünle birlikte orijinal kutusu, aksesuarları, ürüne ait tüm parçalarını göndermeyi unutmayın.